Dotazy na marketing
Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na marketing, obchod
a ekonomiku klubu. My v krátké době odpovíme.
Tento komunikační kanál neslouží k odpovědím na sportovní tématiku. K tomu se vyjadřují trenéři přes tiskové konference.
Berani Zlín
Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.
Vaclav
(wasadunbar@centrum.cz)
Zlin
9. 3. 2025, 17:41
Radek H.
(radekholecek317@post.cz)
10. 2. 2025, 11:07
Dobrý den pane Kožík,
zajímalo by mě, jak moc vedení klubu myslí vážně svá prohlášení o snaze o postup do extraligy v letošní sezoně. Opravdu věříte že je to se současným kádrem možné?
Když v lednu končilo přestupní období fanoušci očekávali příchod několika posil ale dočkali jsme se jen jedné která se navíc hned zranila a od té doby jsme o něm nic neslyšeli. Místo toho klub všude možně propaguje předražený ples a zápas “zlínských legend” na kterém ale možná kromě Jardy Balaštíka žádná opravdová legenda nebude. Osobně mě tyto akce vůbec nezajímají a chtěl bych spíš vidět opravdovou snahu o návrat našeho klubu tam kam patří a když vidím že týden před plesem najednou zlevňujete lístky na 500 tak bych řekl že nejsem sám.
Jaké jsou teda vlastně priority našeho vedení? Pokud to není otázka přímo na Vás, budu rád za odpověď kohokoliv z vedení. Předem děkuji.
Odpověď:Dobrý den, Radku,
postup do extraligy je stále jedním z hlavních cílů. Berani skončili základní část na druhém místě Je potřeba si uvědomit, že se nejedná o jednoduchou soutěž. Její kvalita jde každým rokem nahoru.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Radku,
postup do extraligy je stále jedním z hlavních cílů. Berani skončili základní část na druhém místě Je potřeba si uvědomit, že se nejedná o jednoduchou soutěž. Její kvalita jde každým rokem nahoru.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Lukáš
(lukastrllo@email.cz)
Slavičín
8. 2. 2025, 14:10
Zdravím, nemáte v plánu udělat akci bruslení s hokejisty v hlavní aréně po skončení sezóny nebo těsně před začátkem soutěže? Naposledy tahle akce byla snad v roce 2019.....myslím, že by to bylo fajn zpestření hlavně pro fanoušky.
Díky za odpověď :))
Lukáš
Odpověď:Dobrý den, Lukáši,
jedná se o poměrně těžkou věc k naplánování. Musí být volný led, nesmí se spěchat na jeho rozpuštění a musí být vhodný termín pro fanoušky. V roce 2019 končil A-tým dříve než juniorka, šlo to tedy velmi dobře naplánovat. Poslední dva roky končí A-tým jako poslední a minimálně v jednom případě už na to čekaly stavební čety, aby započaly pracovní činnost. Takže se to nemohlo uskutečnit. Zároveň protahovat provoz ledu je velice ekonomicky neefektivní - při teplém počasí se bavíme o enormní částce. Velmi často se vypne led den po posledním utkání.
Jak to bude na konci sezony tedy nedokážeme nyní říct a ani naplánovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Lukáši,
jedná se o poměrně těžkou věc k naplánování. Musí být volný led, nesmí se spěchat na jeho rozpuštění a musí být vhodný termín pro fanoušky. V roce 2019 končil A-tým dříve než juniorka, šlo to tedy velmi dobře naplánovat. Poslední dva roky končí A-tým jako poslední a minimálně v jednom případě už na to čekaly stavební čety, aby započaly pracovní činnost. Takže se to nemohlo uskutečnit. Zároveň protahovat provoz ledu je velice ekonomicky neefektivní - při teplém počasí se bavíme o enormní částce. Velmi často se vypne led den po posledním utkání.
Jak to bude na konci sezony tedy nedokážeme nyní říct a ani naplánovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Michal
(kostelec315@gmail.com)
Zlin
30. 1. 2025, 14:40
dobry den... chtel bych se zeptat, kde je mozne nahlasit narozeniny na hokeji s beranem. dekuji
Odpověď:Dobrý den, Michale,
veeškerá komunikace probíhá přes náš fanshop. https://zlinskyfanshop.cz/p-narozeniny-s-berany
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Michale,
veeškerá komunikace probíhá přes náš fanshop. https://zlinskyfanshop.cz/p-narozeniny-s-berany
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Martin Dohnal
(Huminid.md@seznam.cz)
Olomouc
30. 1. 2025, 10:44
Dobrý den, prosím vyřiďte do cateringu pochvalu za občerstvení!!
A jeden dotaz: limitka tenisek Botas Iconic Berani...
30 párů do oběhu... Není to málo?Než jsem stihl zareagovat,
tenisky byly v podstatě
vyprodané.
Bydlím v Olomouci a myslím, že takové tenisky by při procházce v tomto městě vyvolaly nejednu reakci :-)))
Odpověď:Dobrý den, Martine,
děkujeme za pozitivní recenze. Vyrobili jsme 40 párů, je to nový podnik, který jsme potřebovali otestovat. Úspěch není nikdy zaručen, musíme zjistit jak se chová trh, otestovat.
Nic nebrání tomu udělat příště více párů, ale přiznám se, že ten aspekt limitované edice mi je vždy sympatický.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Martine,
děkujeme za pozitivní recenze. Vyrobili jsme 40 párů, je to nový podnik, který jsme potřebovali otestovat. Úspěch není nikdy zaručen, musíme zjistit jak se chová trh, otestovat.
Nic nebrání tomu udělat příště více párů, ale přiznám se, že ten aspekt limitované edice mi je vždy sympatický.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Martin Zbožínek
(martin.zbozinek@seznam.cz)
Zlín
28. 1. 2025, 14:36
Dobrý den, Libore. Nestálo by za to u méně exponovaných zápasů ve všední dny zkusit přitáhnout do hlediště více studentů UTB? Např. formou “volňásků” nebo výrazně zlevněných vstupenek. Studenti by určitě ocenili možnost cenově dostupného volnočasového vyžití, hlediště by se zaplnilo, atmosféra zápasu zlepšila a klub by si budoval novou fanouškovskou základnu. Díky za odpověď.
Odpověď:Dobrý den, Martine,
to je složitá otázka. V aktuální sezoně více podporujeme mateřské a základní školy. Proč? například z toho pohledu, že mezi studenty UTB je velké množství mimozlínských studentů, kteří se fanoušky málokdy stanou. A více se chceme zaobírat oslovením mladší generace, která ve Zlíně bude žít celý život.
Tím neříkám, že téhle možnosti nevyužijeme. Na druhou stranu cena vstupného začíná u nás na 70 Kč, což je velmi přijatelná cena i pro studenty, kteří když jsou na "akci" tak náklady jsou mnohdy několikanásobnější.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Martine,
to je složitá otázka. V aktuální sezoně více podporujeme mateřské a základní školy. Proč? například z toho pohledu, že mezi studenty UTB je velké množství mimozlínských studentů, kteří se fanoušky málokdy stanou. A více se chceme zaobírat oslovením mladší generace, která ve Zlíně bude žít celý život.
Tím neříkám, že téhle možnosti nevyužijeme. Na druhou stranu cena vstupného začíná u nás na 70 Kč, což je velmi přijatelná cena i pro studenty, kteří když jsou na "akci" tak náklady jsou mnohdy několikanásobnější.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Tomáš Vitásek
(tomas.vitasekk@gmail.com)
Zlín
27. 1. 2025, 09:20
Ahoj, tak já teda jednu pochvalnou recenzi na bufety napíšu :) Nikdy se nejde asi zavděčit všem a vždycky bude někdo remcat, ale oproti minulé sezóně je zde jednoznačný posun kupředu. A to zejména v případě "DH bufetu" před stadionem. Cigárko, párek v rohlíku, klobáska, žebra, atd. - sedneš si u toho v teple, nabereš si chleba, křenu a já nevím čeho ještě dle libosti - pecka! Cenově naprosto v normě. Do sladkého bufáče nechodím, ale pokud někomu přijde drahý popcorn, ať si zajde do Jabka a bude se divit. Vždycky je to asi o té konkrétní "budce", kam jdeš nakupovat, ale minimálně před zimákem do děláte dobře. Jen tak dál! :)
Odpověď:Ahoj, Tome,
děkuji za kladnou zpětnou vazbu. Projekt fanzony byl plánovaný ještě od doby extraligy, jsem velice rád, že se letos posunul do velice hezké formy a již nyní probíhají diskuze jak jej zlepšit do dalších let.
Dobrou práci odvedl i provozovatel bufetu (Bistro u Rybiček), který nově přinesl na stadion například Langoše!
V rámci cateringu budou dále probíhat změny tak, aby se dosáhlo spokojenosti a zároveň udržitelnosti pro provozovatele.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Ahoj, Tome,
děkuji za kladnou zpětnou vazbu. Projekt fanzony byl plánovaný ještě od doby extraligy, jsem velice rád, že se letos posunul do velice hezké formy a již nyní probíhají diskuze jak jej zlepšit do dalších let.
Dobrou práci odvedl i provozovatel bufetu (Bistro u Rybiček), který nově přinesl na stadion například Langoše!
V rámci cateringu budou dále probíhat změny tak, aby se dosáhlo spokojenosti a zároveň udržitelnosti pro provozovatele.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Daniel Polách
(dan.polach@seznam.cz)
23. 1. 2025, 16:33
Dobrý den, je možné více specifikovat zranění J. Šlahaře a nové posily P.Svobody? Zahrají si ještě v letošní sezóně?
Odpověď:Dobrý den, Danieli,
specifikovat nemůžeme. To je na sportovním úseku, který má zveřejňovanou tiskovou konferenci po každém domácím a většině venkovních (z Chomutova TK nebude). Věříme, že oba se zapojí do letošní sezony.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Danieli,
specifikovat nemůžeme. To je na sportovním úseku, který má zveřejňovanou tiskovou konferenci po každém domácím a většině venkovních (z Chomutova TK nebude). Věříme, že oba se zapojí do letošní sezony.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Petr Žádník
(p.zadna@seznam.cz)
Vnorovy
21. 1. 2025, 15:34
Dobrý den Libore,mám dotaz,jak to vypadá s posílením kádru , uvažuje se o posílení,nebo to dohrajeme letos s tím co máme.Dekuju za odpověď Petr Žádník
Odpověď:Dobrý den, Petře,
na posilách do útoku i obrany se pracuje, ale stejně tak aktivní jsou i jiné týmy nejen u nás, ale i v zahraničí. Hned jak bude nějaký transfer dokončený, tak zveřejníme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Petře,
na posilách do útoku i obrany se pracuje, ale stejně tak aktivní jsou i jiné týmy nejen u nás, ale i v zahraničí. Hned jak bude nějaký transfer dokončený, tak zveřejníme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Jan Sukel
(honzik.su@seznam.cz)
Zlín
15. 1. 2025, 14:59
Zdravím,
Nepřemýšleli jste že byste od příští sezóny změnili cataringovou spolupráci.
Velmi si cením, že se rozšířila nabídka občerstvení. Nicméně mi přijde že se s tímto rozšířením klesla i kvalita oproti minulým sezónám.
Co se týče uzenin jsou pravidelně přesolené a téměř nekonzumovatelné, pokud si tedy nechcete dobrovolně přivodit žlučníkový záchvat.
To nemluvím o předraženosti občerstvení. 50 kč za popcorn v cca 250 ml sáčku je opravdu šílené.
Odpověď:Dobrý den, Jane,
děkujeme za zpětnou vazbu. Škoda, že sem lidé nepíší i pozitivní, protože ji také na catering dostáváme. Každopádně vše vyhodnocujeme v průběhu sezony a pochopitelně i po jejím skončením.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Jane,
děkujeme za zpětnou vazbu. Škoda, že sem lidé nepíší i pozitivní, protože ji také na catering dostáváme. Každopádně vše vyhodnocujeme v průběhu sezony a pochopitelně i po jejím skončením.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Václave,
v prodeji bylo primárně březnové číslo s Pavlem Sedláčkem, ale ve všech stáncích šlo zakoupit i předchozí vydání s Petrem Holíkem. To je určené pro fanoušky, kteří si jej zakoupit nestihnuli. Magazín Beran je lifestylovým stylem, tedy události v něm jsou více do hloubky a nejsou vázány na aktuální dění.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing