Dotazy na marketing


Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na marketing, obchod a ekonomiku klubu. My v krátké době odpovíme.
Tento komunikační kanál neslouží k odpovědím na sportovní tématiku. K tomu se vyjadřují trenéři přes tiskové konference.
Berani Zlín

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.

13. 4. 2024, 13:27
Ahoj Deffy, nechci být za hnidopicha, ale přijde mi, že páteční rozlučka se sezónnou zrovna nebyla moc dobře zpropagovaná, na stránkách ani ťuk, stejně tak třeba na Zlínském deníku. Pokud bych neměl IG, zřejmě bych se o celé akci vůbec nedozvěděl. Přijde mi tak, že sezóna neskončila jenom hokejistům.

Odpověď:Ahoj, Lubasi,

zanalyzuji to a proberu s kolegy, kteří měli jednotlivé segementy na starost. Vím, že to bylo řešené na poslední chvíle během dvou dnů, proto není možné již využít Zlínského deníku, když jsme vypadli v úterý večer a v pátek již byla akce. A kdo něco takového organizoval, tak pochopitelně ví, že to není obratem. Vše bylo potvrzené až ca. 38 hodin před akcí. Odložit termín nebylo možné, protože jsme zároveň řešili odlety našich skandinávských hokejistů. Proto to rýpnutí "neskončila jenom hokejistům" je silně nemístné, pokud nemáš informace o tom, co se vše dělá a je potřeba zařídit... Ale jak říkám podívám se na to, ale je to spíše marginální záležitost s ohledem na množství výstupů z předchozího měsíce a půl.
Ale celkově počtem lidí a vším okolo dané akce plně splnila účel a proběhla optimálně.

S pozdravem a přáním pěkného dne L. Kožík, marketing
Pavel Valenta (valentapavel1@seznam.cz) Zlín
11. 4. 2024, 15:37
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, zda neuvažujete o zavedení slevy vstupného pro důchodce (jednotlivé vstupenky, permanentky) od stanovené věkové kategorie (např. od 65 let).

Odpověď:Dobrý den, Pavle,
cenotvorba na příští sezonu mne čeká příští týden, tak to zakomponuji do nastavování strategie a uvidíme, zda nám to bude dávat smysl..

S pozdravem a přáním dne

L. Kožík, marketing
Tomáš Petržela (omin.1@seznam.cz) Zlín
11. 4. 2024, 09:54
Zdravím v krásný slunečný den, bere klub na vědomí dění poslední hodin? Může se k tomu nějak vyjádřit? Konkrétně vyjadřování čunka do novinových článků a proti tomu diskuze na oficiálním webu HFC Zlín a dále zde: https://www.petice.com/petice_proti_konani_baraovych_utkani_vsetina_na_zlinskem_zimnim_stadionu?fbclid=IwAR2NOO6iQII2cmo962uCYARWBQPZ57SvDXnIJ-0Vcux1-ajtFMphjBAcj4Q Můžete to nějak vysvětlit? Zda v tomto cirkuse Náš klub hraje nějakou roli, zvláště po tom co VHK oznámí sehrání zápasů v Brně? Ps. opravdu po sezóně, která po celou svou dobu nebyla "optimální" máme za potřebí ještě řešit takovéto věci?

Odpověď:Dobrý den, Tomáši,

klub v takových věcech figuruje minimálně. Poptávka vedení týmu VHK ROBE Vsetín byla určena společnosti STEZA Zlín, která je naším nájemcem. Do těchto jednání nijak nezasahujeme a ani nemůžeme.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Michal Gajdík (misagajdik@seznam.cz) Velké Meziříčí
9. 4. 2024, 14:50
Dobrý den, na nové aplikaci jsem si chtěl založit účet ale nedošlo mi na email heslo prosím o vysvětlení S pozdravem Michal.

Odpověď:Dobrý den, Michale,
založení účtu má na starost společnost Ticketportal.cz, která pro nás aplikaci spravuje. Prosím kontaktujte je ohledně problémů s účtem

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Daniel (danken2626@gmail.com) Hodonín
24. 3. 2024, 15:37
Dobry den, celkem by mě zajímalo proč neměl Zlín letos oficiální puk, a proč když má Play off oficiální puk tak není v nabídce v internetovém Fanshopu. Myslím si, že kdyby byl v nabídce koupilo by ho i dost lidí. A je celkem ostuda že ho má I Kolín, a my ne...

Odpověď:Dobrý den, Danieli,

nemohu komentovat rozhodnutí fanshopu, který je vlastní subjekt, ale vše záleží na nabídce poptávce a nákladech. Ve fanshopu zvolili více puků s logem, kterých je tam ca. 6 druhů. Pravděpodobně se prodávají více.
Ohledně puku na play-off to už je náš boj jako klubu, jde tady hlavně o to, že je chceme do aukce. Proč nejsou na celou soutěž je jediný důvod. Neefektivn vyložení nákladů. Jsem zodpovědný, aby nic nebyl výrazně ztrátového, ale přesně tohle je věc, která způsobí vysoké ztráty v řádu desetitisíců s nulovou návratnosti.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Martin Večeřa (v.martin@seznam.cz)
1. 3. 2024, 18:18
Dobrý den, dnes mě a asi i dalších pár stovek věrných fanoušků nemile překvapilo, že v den zápasu je jediné trochu kulturní a teplé místo na stadionu uzavřeno pro akci zaměstnanců města Zlin. Chci se zeptat jestli máme v budoucnu s tímto počítat často a jestli klub raději neuvažuje, že by třeba něco podobného udělal pro permanentkáře, kteří klubu za Covidu nechali celou platbu za permanentku. S pozdravem

Odpověď:Dobrý den, Martine,

na absolutní většinu utkání je restaurace volně přístupná. A to bez omezení, zda pro permanentkáře nebo vstupenkáře. Zavření pro uzavřenou společnost je ovšem možné u neexponovaných utkání. Takže s očekávanou návštěvností menší než je ca. tři tisíce lidí. Pokud je méně, tak to jde logisticky vyřešit. Pokud je méně a poptá nás partner tak je možné restauraci uzavřít. Jsme rádi, že se Vám naše nově zrekonstruovaná restaurace líbí.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Roman Rozehnal (ratemak@seznam.cz) Zlín
25. 2. 2024, 02:03
Dobrý večer pane Kožíku, chtěl bych se Vás zeptat, jak dlouho plánujete ještě mít vypnuté komentáře pod veškerými sítěmi klubu, ať už na Facebooku či Instagramu. Pod některými příspěvky, například na podporu hráčů byly komentáře pouze kladné a přesto jste je vypli. Nechci Vás nijak urážet, ale přijde mi to spíše, jako by jste chtěli v marketingu strkat hlavy do písku a nechat problém "vyšumět", to ale není za mě řešení. To se obávám, že není dobře nastavená taktika vedení sítí klubu na této úrovni, dokonce mi přijde, že tímto krokem jsme mnohem více lidem k smíchu viz. extraligový tým Kladno, kde to taky dobře nedopadlo. Z vlastní zkušenost v podobě tří sezón v marketingovém oddělení hokejového klubu z nižší soutěže vím, že se dá možnost komentářů omezit buď danému uživateli, pokud neustále tvoří negativní obsah, ať už na jméno klubu či na hráče a jeho rodiny, jako takové. V nastavení si můžete dokonce omezit některá slova, které daný komentář s tímto slovem nepovolí nahrát. Chápu opatření, jenž bylo zavedeno a to na ochranu hráčů a jejich rodin, ale pokud se jednalo o jednotlivce, nepřijde mi fér, aby všichni ostatní fanoušci byli trestáni za jednoho neukázněného (navíc dlouhodobě - již přes 2 měsíce). Pokud přišel popud z kabiny, tak mi to přijde, jak kdyby hráči zapomněli, že jsou v týmu proto, aby hráli hokej a ne sledovali, co o nich kdo na internetech píše. Stále mi to prostě nejde do hlavy, tým v extralize od sezóny 2017/2018 hraje tužku, dlouho lízal dno tabulky a nakonec i spadl a přesto byla možnost se vyjádřit stále k dispozici. Nyní, hrajeme v půlce tabulky o soutěž níže a máme vypnuty komentáře.... (Dá se to řešit nahlášením nevhodného komentáře PČR, skrytím komentáře [Vy jako admini ho stále uvidíte] a následně nechat PČR činit svou práci). Děkuji za Vaši odpověď, s přáním pěkného dne, Roman Rozehnal.

Odpověď:Dobrý den, pane Rozehnale,
otázka je určená mi, ale na věci ohledně zrušených komentářů níže odpověděl pan Jakub Štefek. Zde najdete odpověď ohledně této tematiky.
S pozdra vem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Pavel Solař (tigr231@seznam.cz) Roštění
23. 2. 2024, 20:38
Dobrý den četl jsem si vaše odpovědi na zde položené otazky a jedna odpověď mne zaujala ... a to ta ze fanoušci nepodporuji klub na venkovnich zápasech v dostatečném množství... Třeba v Kolíně bylo 150 fanoušků coz myslím je dost velky počet... A co predvedl A team ?? Prominte mi ten vyraz FRAŠKU .... tak jsem zvědav jak odpovite .... děkuji vám a přeji hezký den Solař

Odpověď:Dobrý den, Pavle,

děkuji za zajímavý dotaz. Ale míjíme se v čase a skupinách. Ten příspěvek (odpověď p. Kratochvílovi) byla narážkou na bojkotující skupinu, ohledně toho, že neposkytnuli dostatek pozitivních faktorů předtím než přišli s ultimátem a následně absolutně represivním řešením. Za čímž si stojím. V letošní sezoně jsem byl na většině i venkovních zápasů, případně tam byli mí kolegové a vše jsme takhle rozebírali.
V rámci sezony mi třeba chyběl burcující výjezd roku, jak se pořádal dříve, například do Vítkovic okolo vánoc vždy. Byl jsem vždy rád, když se podařil nějaký zajímavý výjezd, např. i Znojmo v lednu nebylo špatné, ale pořád spíše lokálnějšího charakteru. Zajímavý výjezd byl určitě první na Slavii, ten s notnou podporou i HFC. Ale také jsem byl v Prostějově, kde bylo pár lidí mimo organizované skupiny.
Ohledně Kolína je trochu jiná situace, asi bych byl opatrný s číslem 150 lidí, to byl odhad trenéra, realita byla nižší, ale příběh tohohle zápasu byl jiný a věděl jsem o něm již od září. HFC organizuje jednou ročně větší vlakový výjezd a tento rok to vyšlo právě na Kolín.
S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Petr Král (kralpetr@seznam.cz) Zlín
23. 2. 2024, 07:54
Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď. Nicméně o tom, že existují nějaké produkty se značkou Vasky jsem doteď nevěděl :/ nestálo by za to o takové věci informovat na webu nebo při zápase nebo na soc sítích krátkým videem? Na webu fanshopu klasicky tyto produkty nejsou. Na to, že máme nejlepší marketing v Chance lize, podle mě i lepší než v dobách extraligy, tak fanshop je opravdu špatný. Neaktualizovaný web, žádné slevy a speciální nabídky, žádná komunkace přes soc sítě.

Odpověď:Dobrý den, Petře,

každá komunikace má svůj scénář a harmonogram. Již jsme zveřejnili článek, kde se o tom informovalo, stejně tak video s Kubou Šlahařem. Připravujeme před play-off dále informovat. Do chodu fanshopu, ale nemůžeme zasahovat napřímo, ale předám jim zprávu a zkusíme to prodiskutovat.
Z iniciativy klubu se ve fanshopu objeví již od prvního zápasu další novinka, ze které jsem nadšený a věřím, že se bude také líbit všem dětem.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Petr Král (kraloetr@seznam.cz) Zlín
20. 2. 2024, 06:55
Dobrý den, pane Kožíku, musím říct, že jsem už několikrát přemýšlel nad tím, proč jste vasky neoslovili s nabídkou spolupráce. A konečně se to podařilo. Super. Teď už se jen nabízí otázka, kdy vzniknou žlutomodré boty nejlépe i s ponožkami. Vasky takto dělaly už několik kolaborací. Prosím, zkuste na tom zapracovat, ať v těch botách můžeme chodit už na play off. Diky

Odpověď:Dobrý den, Petře,

v komunikaci s Vasky jsme již několikrát byli. Z různých důvodů to nevyšlo. Nyní jsme se již domluvili na začátku spolupráce do které se může zapojit každý fanoušek prostřednictvím hlasování na Instagramu.
Ohledně modrožlutých bot si ještě počkáme, letos určitě nebudou, ale pochopitelně myšlenka speciální edice jsme probírali. Již nyní si ve fanshopu můžete koupit speciální modrožlutou peněženku Vasky s vyraženým logem klubu a modrý/černý oboustranný pásek. Modrá strana s nápisem Berani Zlín a černá se znakem Vasky.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing