Dotazy na marketing
Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na marketing, obchod
a ekonomiku klubu. My v krátké době odpovíme.
Tento komunikační kanál neslouží k odpovědím na sportovní tématiku. K tomu se vyjadřují trenéři přes tiskové konference.
Berani Zlín
Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.
Mirek
(Mirajakoubek@seznam.cz)
Bystřice pod Hostýnem
4. 6. 2025, 15:10
Březik
(brezik.josef88@seznam.cz)
Hrobice
4. 6. 2025, 14:49
Pane Kožik dnes jsem si byl koupit 2 sezónní vstupenky za 13600 chtěl jsem se vás zeptat na ty vaše slevy nebyl jste 2× v kanceláři tak vám píšu tu vaši verzi jsem nikdy neslyšel aby skončily než se začaly prodávat byly tajné nikdo nevěděl kolik a pro koho asi jen pro vaše kámoše nebo jste chtěli vědět kolikrát jsem byl na hokeji co je vám po tom můžu jít kolikrát chci mám zaplacenou celou sezónu to mne nějak sledujete? Za ty roky co jste tady nejste schopen vymyslet věrnostní program jak má třeba fotbal senioři děti probuďte se fotbal má 1 ligu konkurence vy stále 2 soutěž ale ceny jak v extralize zdrazite 0 5% ale co jste zlepšili o 5% v organizaci prostředí a nemluvím o sportovních výkonech stále se bojíte zapnout soc.site a postavit se tomu čelem vy i vedení od konce soutěže neodpovidate jen výjimečně a co se vám hodí vím že mi stejně neodpovite ale chtěl jsem vám to říct něco pozitivního občerstvení jste zlepšili ale ceny máte větší než vPraze hokej mne baví jak spoustu dalších fandů ale spolupráce s takovými lidmi jako vy ne stále věřím že se najde nový majitel který společně s městem nastaví nový systém jehož cílem bude extraliga
Odpověď:Dobrý den, pane Březíku,
napište mi na kozik@beranizlin.cz domluvíme si schůzku na určitý čas a můžeme vše probrat osobně. Aktuální část sezony, kdy mimo jiné probíhají i obchodní jednání a dotahujeme se stávajícími partery smlouvy trávím hodně času v terénu, takže je lepší se vždy domluvit.
Podmínky slevy byly jasně vypsané a nijak se od prvního dne od vypsání nezměnily. Proč jsme přistoupili k tomuhle systému, protože systém není připraven na automatizaci, já jsem chtěl jít ven s odměňovacím systémem a vyzkoušet jej, takže jsme přistoupili k testovací verzi, která ale znamená výraznou pracnost. V jednom systému ověřujeme účast v druhém ručně nastavuji ceny. Nejsem schopen to nastavit u necelých 3 000 permanentek. Takže jsem ověřil několik stovek zájemců, kteří splnili podmínky. Jednou z nich bylo napsat v daném časovém horizontu na klubový e-mail a o slevu se přihlásit. Příští rok to bude u všech, kdo dají souhlas, nastavené automaticky. Ale rozumím tomu, že vy dát souhlas chtít nebudete.
Píšete, že nemáme věrnostní program. Naopak právě odměňování za navštívené zápasy je poměrně pokročilý program a budeme v něm pokračovat v rámci propojování cateringu, časem fanshopu s mobilní aplikací. Slevy u našich partnerů také pravidelně poskytujeme.
Ano, pochopitelně pokud projdete čtečkami, tak vidíme kolikrát daná sezonní vstupenka byla využita. Proč to děláme? Z prvního důvodu, bohužel negativního, aby na danou vstupenku nešli do stadionu dva lidé. Bohužel zneužívání vstupenek je, zvlášť při play-off enormní. Jeden fanoušek jde na plastovou kartu, druhý ji má vyfocenou a třetí v aplikaci.
Budu se těšit na osobní setkání.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, pane Březíku,
napište mi na kozik@beranizlin.cz domluvíme si schůzku na určitý čas a můžeme vše probrat osobně. Aktuální část sezony, kdy mimo jiné probíhají i obchodní jednání a dotahujeme se stávajícími partery smlouvy trávím hodně času v terénu, takže je lepší se vždy domluvit.
Podmínky slevy byly jasně vypsané a nijak se od prvního dne od vypsání nezměnily. Proč jsme přistoupili k tomuhle systému, protože systém není připraven na automatizaci, já jsem chtěl jít ven s odměňovacím systémem a vyzkoušet jej, takže jsme přistoupili k testovací verzi, která ale znamená výraznou pracnost. V jednom systému ověřujeme účast v druhém ručně nastavuji ceny. Nejsem schopen to nastavit u necelých 3 000 permanentek. Takže jsem ověřil několik stovek zájemců, kteří splnili podmínky. Jednou z nich bylo napsat v daném časovém horizontu na klubový e-mail a o slevu se přihlásit. Příští rok to bude u všech, kdo dají souhlas, nastavené automaticky. Ale rozumím tomu, že vy dát souhlas chtít nebudete.
Píšete, že nemáme věrnostní program. Naopak právě odměňování za navštívené zápasy je poměrně pokročilý program a budeme v něm pokračovat v rámci propojování cateringu, časem fanshopu s mobilní aplikací. Slevy u našich partnerů také pravidelně poskytujeme.
Ano, pochopitelně pokud projdete čtečkami, tak vidíme kolikrát daná sezonní vstupenka byla využita. Proč to děláme? Z prvního důvodu, bohužel negativního, aby na danou vstupenku nešli do stadionu dva lidé. Bohužel zneužívání vstupenek je, zvlášť při play-off enormní. Jeden fanoušek jde na plastovou kartu, druhý ji má vyfocenou a třetí v aplikaci.
Budu se těšit na osobní setkání.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Jana Hašpicová
(jana.haspicova@seznam.cz)
Zlín
3. 6. 2025, 18:42
Dobrý den,
koupili jsme si on-line dvě permanentky na jeden e-mail, ale teď nám bohužel nejde jedna permanentka převést, abysme měli každý jednu uloženou v mobilu v aplikaci Berani.
Děkujeme za radu.
Hezký den.
Odpověď:Dobrý den, paní Hašpicová,
objevila se nám drobná chybička v aplikaci, která je již opravená a převádět permanentní vstupenku lze bez problému.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, paní Hašpicová,
objevila se nám drobná chybička v aplikaci, která je již opravená a převádět permanentní vstupenku lze bez problému.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Martin
(krakros@icloud.com)
Zlin
3. 6. 2025, 17:02
Mám dotaz skrz benefit (sleva na pernamentku) do minuleho tydne jsem mel spoustu zapasu nevyhodnocenych v aplikaci! Jak jsem se tedy mohl prihlasit o benefit do 1.kvetna! Nechcete to otevrit pro vsechny a ne si o neco zadat atd kdyz nefungovalo vse jak ma?! Napr zapas ze slavii ktery byl odlozen mam stale vyhodnocen ze jsem nebyl a urcite jsem na nem byl. Dekuji.
Odpověď:Dobrý den, Martine,
aplikace i tento benefit je stále v testovacím režimu, tak aby na příští rok již vše bylo automatizované. Chtěli jsme to v rámci automatických scénářů již letos, ale nepodařilo se to programátorsky dotáhnout. Aktuálně ověřuji ručně v jednom systému docházku a v druhém ručně nastavuji slevu. Do budoucna by se to mělo dít automaticky. Pokud bychom to měli nastavit bez vstupních podmínek, tak by žádná sleva nebyla, protože by to bylo mimo naše možnosti u ca. 3 000 permanentních vstupenek.
Mohl jste v daném termínu napsat stejný text na daný e-mail, stejně jako desítky, možná stovky dalších. Vše jsme vyhodnotili následně ručně. Pro nás to byla cenná zpětná vazba v rámci funkcionality, aby vše fungovalo v příští sezoně tak, jak má.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Martine,
aplikace i tento benefit je stále v testovacím režimu, tak aby na příští rok již vše bylo automatizované. Chtěli jsme to v rámci automatických scénářů již letos, ale nepodařilo se to programátorsky dotáhnout. Aktuálně ověřuji ručně v jednom systému docházku a v druhém ručně nastavuji slevu. Do budoucna by se to mělo dít automaticky. Pokud bychom to měli nastavit bez vstupních podmínek, tak by žádná sleva nebyla, protože by to bylo mimo naše možnosti u ca. 3 000 permanentních vstupenek.
Mohl jste v daném termínu napsat stejný text na daný e-mail, stejně jako desítky, možná stovky dalších. Vše jsme vyhodnotili následně ručně. Pro nás to byla cenná zpětná vazba v rámci funkcionality, aby vše fungovalo v příští sezoně tak, jak má.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Pavel
(novakovi.miskovice@seznam.cz)
Míškovice
28. 5. 2025, 10:41
Dobrý den. Prosim mužete mi přesně řict o které VIP prostory pujde kam nebudu mít přístup s permanentkou na sedadla P 10? (Jde mi hlavně o hospodu nad sektorem pro hosty. Tam jsme doposud mohli.) Děkuji Pavel
Odpověď:Dobrý den, Pavle,
zde došlo k významnější změně v rámci celého nastavení sektoru. VIP prostory, tedy i bufet nad sektorem hostí nově bude bez placení v rámci občerstvení (raut, nealko, pivo). Reagujeme tak na zvýšenou poptávku obchodních partnerů po kombinaci velmi dobrého místa na sezení a zajištění občerstvení v ceně. Tohle je VIP sezení P10.
Stále bude možné zakoupit Sezení kategorie P10, což umožní mít stále sedačku ve vyšší komfortní třídě, zajištěné TOP místo na stadionu, jistotu vstupenek na celou sezonu vč. baráže. Snížený komfort v podobě bufetu jsme kompenzovali slevou na danou permanentní vstupenku, ačkoliv ostatní sezonní vstupenky se zdražovaly.
Každá změna, kterou uděláme s sebou bohužel nese pozitivní i negativní ohlasy. Aktuální stav byl pro nás bohužel dlouhodobě neudržitelný a museli jsme k této změně přikročit.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Pavle,
zde došlo k významnější změně v rámci celého nastavení sektoru. VIP prostory, tedy i bufet nad sektorem hostí nově bude bez placení v rámci občerstvení (raut, nealko, pivo). Reagujeme tak na zvýšenou poptávku obchodních partnerů po kombinaci velmi dobrého místa na sezení a zajištění občerstvení v ceně. Tohle je VIP sezení P10.
Stále bude možné zakoupit Sezení kategorie P10, což umožní mít stále sedačku ve vyšší komfortní třídě, zajištěné TOP místo na stadionu, jistotu vstupenek na celou sezonu vč. baráže. Snížený komfort v podobě bufetu jsme kompenzovali slevou na danou permanentní vstupenku, ačkoliv ostatní sezonní vstupenky se zdražovaly.
Každá změna, kterou uděláme s sebou bohužel nese pozitivní i negativní ohlasy. Aktuální stav byl pro nás bohužel dlouhodobě neudržitelný a museli jsme k této změně přikročit.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Mirek
(mirajakoubek@seznam.cz)
Bystřice pod Hostýnem
3. 5. 2025, 19:15
Prej je od nové sezony sleva pro pernamenkare ti co byli na hodně zápasech jak poznám jestli to platí aji pro me
Odpověď:Dobrý den, Mirku,
šlo to poznat v aplikaci Berani Zlín. Kde u každého zápasu, kde jste byl musí svítit zelený rámeček "Zúčastnil se zápasu". Ale již je pozdě, protože v podmínkách uplatnění slevy bylo, aby se nám fanoušci ozvali do 1. května nejpozději. https://www.beranizlin.cz/article/7365-Odmena-za-vernost-Pravidelni-navstevnici-domacich-utkani-ziskaji-slevu-na-permanentku
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Mirku,
šlo to poznat v aplikaci Berani Zlín. Kde u každého zápasu, kde jste byl musí svítit zelený rámeček "Zúčastnil se zápasu". Ale již je pozdě, protože v podmínkách uplatnění slevy bylo, aby se nám fanoušci ozvali do 1. května nejpozději. https://www.beranizlin.cz/article/7365-Odmena-za-vernost-Pravidelni-navstevnici-domacich-utkani-ziskaji-slevu-na-permanentku
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Fanoušek
(chwiz1234@gmail.com)
Zlín
3. 5. 2025, 12:30
Dobrý den,
neuvažuje klub o exhibici dvou ročníků, kdy byl Zlín mistrem – tedy 2004 vs. 2014?
Myslím si, že taková akce by měla úspěch mezi fanoušky, pokud by s ní bývalí hráči souhlasili.
Určitě by to bylo super zpestření pro fanoušky .
Děkuji za odpověď.
Odpověď:Dobrý den,
aktuálně nad podobou exhibicí neuvažujeme. část z těchto hrátčů se zúčastnila exhibice s Real Top Praha. Ale v následující sezoně není uvažována žádná podobná exhibice.
Zároveň ale pracujeme s myšlenkou velkých oslav 100 let hokeje ve Zlíně, které budou v sezoně 2028/29. Vím, že to je ještě daleko, ale chtěli bychom je mít připravené velmi nadstandardně a mnoho věcí zabere hodně času, tam by se to perfektně hodilo.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den,
aktuálně nad podobou exhibicí neuvažujeme. část z těchto hrátčů se zúčastnila exhibice s Real Top Praha. Ale v následující sezoně není uvažována žádná podobná exhibice.
Zároveň ale pracujeme s myšlenkou velkých oslav 100 let hokeje ve Zlíně, které budou v sezoně 2028/29. Vím, že to je ještě daleko, ale chtěli bychom je mít připravené velmi nadstandardně a mnoho věcí zabere hodně času, tam by se to perfektně hodilo.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Josef Janek
(joskajanek@seznam.cz)
zlin4 Lidická 381
22. 4. 2025, 13:23
Prosím kdy a kde uplatnovat slevu na permanentku na příští ročnik. Jedná se o akci o učasti zápasu v zakladní části. Termín dle vaších informací je do 1.kvetna.Děkuji za odpověd.
Odpověď:Dobrý den, stačí napsat na marketing@beranizlin.cz Přidat ideálně čísla permanentních vstupenek a my se vám ozveme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, stačí napsat na marketing@beranizlin.cz Přidat ideálně čísla permanentních vstupenek a my se vám ozveme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Miroslav
(mirajakoubek@seznam.cz)
Bystřice pod Hostýnem
21. 4. 2025, 16:52
Dobry den chtěl bych se zeptat kdy se začnou prodávat pernamentky na další sezonu děkuji.
Odpověď:Dobrý den, Miroslave,
začátek prodeje je naplánovaný na pondělí 26. 5. 2025, ale čekejte bližší informace na webu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Miroslave,
začátek prodeje je naplánovaný na pondělí 26. 5. 2025, ale čekejte bližší informace na webu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Petr
(petr.k0str4@gmail.com)
Olomouc
21. 4. 2025, 15:54
Dobrý den,
nejprve bych Vám chtěl poděkovat za sezónu. Moc se mi líbila práce na YouTube/Facebooku/Twitteru (k zamknutým komentářům se nevyjadřuji a respektuji rozhodnutí klubu). Jelikož žiji v Olomouci, sleduji klub více na sítích a musím říct, že každým rokem se marketing posouvá dopředu. Když to porovnám s Olomoucí, hrajeme na této úrovni určitě extraligu. :-) Chtěl bych se zeptat, jaké máte plány do budoucna v oblasti marketingu, případně jaké novinky byste chtěli zavést?
Dále bych se chtěl zeptat, zda můžeme očekávat nějaké závěrečné hodnocení pana jednatele Pravdy, případně pana Srdínka, obdobně jako měl před rokem rozhovor trenér Pardavý (například formou YouTube videa)? Zajímal by mě pohled těchto dvou, případně i trenéra, na sezónu 24/25 a hlavně i pohled do budoucnosti (předpokládám, že tým na další sezónu se skládá již během probíhající sezóny, tak by nás mohli na něco nalákat. :-) ).
Posledním dotazem je fanshop. Trochu mě překvapuje, že když kliknu na fanshop, přesměruje mě odkaz na jiný web. Přijde mi škoda nemít fanshop na těchto hezkých stránkách. Chtěl bych se zeptat, zda plánujete více módních věcí na denní nošení, jako má například Kometa?
Ještě jednou děkuji za Vaši práci, děláte to dobře a doufám, že se Berani budou neustále posouvat dopředu, jak v oblasti marketingu, tak hlavně na ledě!
Díky
Odpověď:Dobrý den, Petře,
moc děkuji za pozitivní ohlas. Ale jsme stále v začátku, je spousta věcí, které jdou posunout na vyšší úroveň a mnohdy to není otázka peněz, ale šikovnosti.
Rozhovory plánujeme, společně s většími projekty. Část z nich by měla odstartovat v červnu, tyto projekty by měly mít přesah přes hranice našeho klubu.
V rámci marketingu plánujeme dokončit přestavbu sociálních sítí. Tam se udělalo lets hodně práce, ale vidím nedostatky v zábavném contentu. to by se od června mělo dál posouvat.
Fanshop je aktuálně třetí strany. Výhledově jej plánujeme implementovat a nejen to. Pracujeme na uceleném ekosystému, tak aby došlo k výraznějšímu propojení mezi webem, aplikací, ticketovací společností, cateringem a fanshopem. Ale to je těžký projekt s výhledem na několik let práce před námi.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Petře,
moc děkuji za pozitivní ohlas. Ale jsme stále v začátku, je spousta věcí, které jdou posunout na vyšší úroveň a mnohdy to není otázka peněz, ale šikovnosti.
Rozhovory plánujeme, společně s většími projekty. Část z nich by měla odstartovat v červnu, tyto projekty by měly mít přesah přes hranice našeho klubu.
V rámci marketingu plánujeme dokončit přestavbu sociálních sítí. Tam se udělalo lets hodně práce, ale vidím nedostatky v zábavném contentu. to by se od června mělo dál posouvat.
Fanshop je aktuálně třetí strany. Výhledově jej plánujeme implementovat a nejen to. Pracujeme na uceleném ekosystému, tak aby došlo k výraznějšímu propojení mezi webem, aplikací, ticketovací společností, cateringem a fanshopem. Ale to je těžký projekt s výhledem na několik let práce před námi.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Miro,
číslo permanentní karty je 10 číselný kód začínající 139338... a ověřovací kód jsou čtyři znaky podtím, kde může být číslo i písmeno.
Prosím napište mi na kozik@beranizlin.cz kde jste měl problém, zda v aplikaci nebo na ticketovacích stránkách
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing