Dotazy na marketing


Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na marketing, obchod a ekonomiku klubu. My v krátké době odpovíme.
Tento komunikační kanál neslouží k odpovědím na sportovní tématiku. K tomu se vyjadřují trenéři přes tiskové konference.
Berani Zlín

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.

Radim Slámka (radim.slamka@gmail.com) Holešov
28. 8. 2024, 20:55
Dobrý den, chci se zeptat jestli i po nahrání sezónní vstupenky do aplikace ke možné u vstupu používat QR kód na fyzické permanentce? Radim Slámka

Odpověď:Dobrý den, Radime,

osobně doporučuji používat hlavně aplikaci - kvůli případné ztrátě permanentky, efektivnosti apod. Ale lze i kombinovat klasickou permanentní vstupenku .

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Jan Novák (cerok@seznam.cz) Zlín
22. 8. 2024, 16:06
Dobrý den , má cenu si zakoupit pernamentku ? Ten kádr a i zatím jeho výsledky ukazují na spodní příčky ligy . Ve vedení je něco nezdravého .

Odpověď:Dobrý den, pane Nováku,

hodnotit podle přípravy možné není. V sezoně je zápas pro oba týmy vrchol, ale v přípravě je vrchol samotný trénink. může se stát - a stává se pravidelně, že jeden tým má den před přípravným utkáním náročný dvoufázový trénink. Následně není tak svěží na bruslích.
Takže není správné vyzdvihovat vítězství 4:0 nad Novými Zámky a ani není správné degradovat prohry s Prostějovem.
Na tohle odpoví až ostrá soutěž.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Michal Skamelka (michalskam@seznam.cz) Strážnice
19. 8. 2024, 19:34
Dobrý den, chci se zeptat, kdy bude fanouškům umožněno vkládat komentáře pod jednotlivé příspěvky? Chápu, že v minulosti se objevily negativní komentáře, tak je tomu ale všude, i u jiných klubů. Tím, že nemají fanoušci kde prodiskutovat různá témata spojená s klubem, tím dochází k narušení spojitosti mezi klubem a právě fanoušky. Věřte, že je to odrazující i pro potencionální sponzory, pokud vidí, že se klub komunikaci s vlastními fanoušky vyhýbá a neumožňuje jim vyjádřit svůj vlastní názor. Pokud by klub někdo ,,očerňoval", dá se to řešit blokací daného profilu. V poslední době, když bylo vypnutí možnosti komentářů opomenuto, nikdo nic zlého, či nevhodného k příspěvkům nenapsal. S pozdravem, Mgr. Skamelka M.

Odpověď:Dobrý den, Michale,

plně Vám rozumím. Jedná se o velice náročné a kontroverzní téma, které má spoustu argumentů na obě strany. Aktuálně je rozhodnutí klubu takové, že zůstávají komentáře na Instagramu a Facebooku uzavřené. Možnost komentovat je umožněna na sociální síti X.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Josef Bartoš (ingjosefbartos@seznam.cz) Šumice
19. 8. 2024, 13:21
Je možné parkovat před halou zimního stadionu a za jakých podmínek. Jsem držitel karty ZTP a mám permanentku .Na hokej chodím již přes 50 let.Děkuji za zprávu.

Odpověď:Dobrý den, pane Josefe,

počet míst pro ZTP máme v rámci parkoviště nadstandartní, ale i tak se místa rychle využijí. Je to založené na přístupu, prvních 7 aut s kartou ZTP může zaparkovat. Ostatní bohužel ne. A jen upřesním, že 5 míst je u Trinity Bank Arény a 2 místa jsou u CCM arény.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Karel Malčík (karel.malcik@centrum.cz) Otrokovice
12. 8. 2024, 18:09
Dobrý den, v rámci zpříjemnění atmosféry na stadionu si dovoluji upozornit na píseň regionální kapely Scarlet Rose - Hrajeme dál /YouTube/, která by se určitě hodila . Kluci by určitě byli schopni upravit texty či pasáže písničky pro potřeby klubu. Kontakt není problém. S pozdravem Karel Malčík.

Odpověď:Dobrý den, Karle
zvuk nyní prochází změnami v rámci režie. Konečně jsme na správné cestě v rámci produkce, ale spousta práce před námi. Určitě si ukládáme píseň i kapelu.

S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, Berani Zlín
Michal B. (B.majky@seznam.cz) Bystřice pod Hostýnem
6. 8. 2024, 11:15
Dobrý den, pane Kožík. Vypadá to, že ani pro tuto sezónu nepřibyde žádný partner a to se ani nebavím o "generálním". Nebo se zatím jen nic nezveřejnilo? Firem je v kraji dost, které podporují sport a mají o to zájem, jen se jim nelíbí adresa Zlína. Dále bych řekl, že by se měl klub nějak čelem postavit k problému zrušených komentářů na soc. sítích, klub si tím štve fanoušky proti sobě a zbytečně. Ale chápu strach klubu z toho, co vše by se takové době mohlo spustit. Zlínu fandím roky a budu, ale jeho cesta je čím dál horší.

Odpověď:Dobrý den, Michale,

odpovídám se zpožděním od zaslání dotazu, protože fanoušci samozřejmě nemohou vidět probíhající jednání. Ale zajíce je potřeba sčítat po honu.
Aktuálně máme jednoho generálního (RI OKNA), jednoho titulárního (město Zlín), a pět hlavních partnerů (Samohýl Motor, Trinity Bank, Vitar, Zlínský kraj a bude jeden zcela nový partner, kde je již schválená smlouva, plnění a blížíme se k podpisu) a k tomu nás podporují další silné regionální značky (Datart, Barum, Vasky, Fatra, Petráš Rezek, Kovárna Viva, PSG, Tescoma, Tajmac, Arles - a mnoho dalších kterým se omlouvám za nezveřejnění zde). Všem partnerům moc děkujeme!
Samotné portfolio firem je aktuálně nejsilnější za velké množství sezon. Pro Vaši informaci máme aktuálně u reklamních ploch vyprodanost ca. 90 % a naopak ve velkém vymýšlíme nové zajímavé plnění.
Letos všichni, kdo na tom pracovali odvádí velice dobrou práci a zaslouží si potlesk i od fanoušků. Málokdo si dovede představit jak náročné je získat v našem kraji peníze do sportu.
Komentáře komentuji v jiném komentáři.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
SlovákM (ucar123@seznam.cz) Zlín
17. 6. 2024, 08:12
Zdravím, jen malý dotaz, junior Jakub Heš odchází do zahraničí, nebo přestoupil jinam? Díky

Odpověď:Dobrý den,
ano Kuba Heš si chce vyzkoušet juniorskou soutěž v zámoří.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Pavel Bělík (pbstavby@email.cz) Zlín
5. 6. 2024, 09:55
Dobrý den, můžete mi, prosím, poradit zda je lépe nakoupit sezónní vstupenku, nebo permanentku? :)

Odpověď:Dobrý den, pane Bělíku,

jedná se v podstatě o to samé. Zvykem ve Zlíně je používat slovo permanentku, ale správný výraz je sezónní vstupenka.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Stanislav Hejda (hejdan56@gmail.com) Zlín
22. 5. 2024, 19:39
Kdy prosím budeme znát ceny permanentek,nebo čekáte až odjedeme všichni na dovolenou.?

Odpověď:Dobrý den, Stanislave,
zítra budeme zveřejňovat všechny informace. Čekali jsme ještě, jakým směrem se budou vyvíjet změny v rámci stadionu, které ovlivňují seating. Zvažovali jsme rozšíření klubových sedadel, po kterých byla vysoká poptávka v play-off. Ale tahle změna se o rok odkládá.
Již nyní mohu říct, že cena klubových sedadel, kategorie A a stání zůstane totožná. Zvýšení bude u sezení kategorie B pouze. Výměna bude klasicky do poloviny června.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
13. 4. 2024, 13:27
Ahoj Deffy, nechci být za hnidopicha, ale přijde mi, že páteční rozlučka se sezónnou zrovna nebyla moc dobře zpropagovaná, na stránkách ani ťuk, stejně tak třeba na Zlínském deníku. Pokud bych neměl IG, zřejmě bych se o celé akci vůbec nedozvěděl. Přijde mi tak, že sezóna neskončila jenom hokejistům.

Odpověď:Ahoj, Lubasi,

zanalyzuji to a proberu s kolegy, kteří měli jednotlivé segementy na starost. Vím, že to bylo řešené na poslední chvíle během dvou dnů, proto není možné již využít Zlínského deníku, když jsme vypadli v úterý večer a v pátek již byla akce. A kdo něco takového organizoval, tak pochopitelně ví, že to není obratem. Vše bylo potvrzené až ca. 38 hodin před akcí. Odložit termín nebylo možné, protože jsme zároveň řešili odlety našich skandinávských hokejistů. Proto to rýpnutí "neskončila jenom hokejistům" je silně nemístné, pokud nemáš informace o tom, co se vše dělá a je potřeba zařídit... Ale jak říkám podívám se na to, ale je to spíše marginální záležitost s ohledem na množství výstupů z předchozího měsíce a půl.
Ale celkově počtem lidí a vším okolo dané akce plně splnila účel a proběhla optimálně.

S pozdravem a přáním pěkného dne L. Kožík, marketing