Partnerem Beranů se stala skupina Heineken, v bufetech se bude čepovat pivo Březňák
Klub PSG Berani Zlín informuje své příznivce a návštěvníky o uzavření dohody o partnerství pro nadcházející sezónu 2022/23 se skupinou Heineken a její obchodní značkou Březňák.
Z dohody vyplývá, že ve stáncích s občerstvením na Zimním stadionu Luďka Čajky bude pro následující sezonu exkluzivně na čepu pivo Březňák – Světlé výčepní a případně i další produkty koncernu Heineken..
V malebném Pivovaru Velké Březno se pivo Březňák začalo vařit už v roce 1753 a dodnes je jako ze „staré školy“, poctivé, kvalitní, vařené tradičním technologickým postupem a s láskou k poctivému řemeslu. Zlomovým okamžikem v historii značky Březňák se stal rok 1906. Tehdy byla u Obchodní a živnostenské komory v Liberci zaregistrována obchodní známka, na které se poprvé objevila tvář spokojeného znalce piva a přednosty stanice ve Velkém Březně Victora Cibicha. Ten je neodmyslitelným symbolem značky a její kvality dodnes.
Heineken Česká republika je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém pivním trhu. Vyrábí a distribuuje produkty nejvyšší kvality pro široké spektrum zákazníků. V České republice Heineken vlastní tři pivovary. Ve všech fázích výroby přitom preferuje procesy šetrné k životnímu prostředí.
Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. Skupina HEINEKEN zaměstnává přibližně 80 tisíc lidí po celém světě. Ve více než 170 pivovarech ročně produkuje přes 218 milionů hektolitrů piv.