
Společnost Aukro vstupuje do zlínského hokeje v pozici generálního partnera
Extraligoví hokejisté Zlína získali pro příští sezonu nového generálního partnera v podobě společnosti Aukro. Zlínský hokej bude v nadcházející sezoně Tipsport extraligy 2017/2018 vystupovat pod názvem Aukro Berani Zlín. Klub zároveň představuje nové logo, jehož dominantou je hlava Berana. Spolupráce s novým generálním partnerem je uzavřena na nadcházející sezonu s možností následné opce na jeden rok.
„Jedná se o zásadní ekonomický a marketingový krok ze strany nového managementu a majitelů klubu. Jsem velmi rád, že jsme dospěli až ke vzájemné dohodě, která bude ku prospěchu obou stran a směřuje k finanční stabilitě zlínského hokeje. Ve změně názvu klubu je začleněn nový generální partner a součástí názvu bude v příštích sezonách vždy slovní spojení Berani Zlín. Na tom jsme se jednohlasně shodli i se zástupci Aukra,“ pověděl Martin Hosták, generální manažer zlínského hokeje.
Zlínský klub mění logo po devíti letech a již na první pohled se jedná o změnu zásadní. „Nové logo vzniklo ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Konkrétně se jedná o Fakultu multimediálních komunikací - atelier Digitální design. Na novém logotypu jsme společně pracovali od začátku kalendářního roku. Cílem bylo vytvořit logo splňující moderní parametry, které bude dominantou nejen dresu pro nadcházející sezony,“ řekl k tvorbě nového loga marketingový manažer Tomáš Melzer.
Společnost Aukro je jedním z největších českých obchodních portálů a největším tuzemským online tržištěm. Orientuje se na aukce i prodej a nákup za pevné ceny. Své služby poskytuje jak široké veřejnosti, tak profesionálním obchodníkům a firmám už od roku 2003. V roce 2016 přešla značka Aukro do rukou českých majitelů v čele se zakladatelem Václavem Liškou, letos v létě pak chystá přechod na modernější českou platformu, která bude garantovat rychlejší a jednodušší obchodování.
„Aukro má své kořeny ve Zlíně a je na to náležitě hrdé. I proto jsme se rozhodli stát se generálním partnerem zdejšího hokejového klubu. Od letošní sezony budou zlínští hokejisté hrát pod názvem Aukro Berani Zlín a beran se vrací i do loga klubu, odkud zmizel před více než 15 lety. Stejně jako chceme podporovat místní tradiční prodejce po celém Česku, i tady jsme chtěli podpořit lokální značku. Proto jsme návrat berana do názvu klubu uvítali,“ doplnil Václav Liška.
Zlínští Berani odehrají přípravné zápasy před extraligovou sezonou v nových dresech s novým logem. Jedná se o žlutou variantu bez reklam s výjimkou generálního partnera. „Představené logo a název je pouze začátkem změn, které veřejnost postupně zaregistruje v souvislosti se zlínským hokejem. Klub nyní pracuje na všech dalších administrativních i viditelných změnách v souvislosti s novým logem,“ dodal Martin Hosták.
Ekonomická situace PSG Zlín s.r.o. je plně stabilizovaná, o čemž svědčí i významný krok v příchodu nového generálního partnera zlínského hokeje. Hráčům byly v minulých dnech doplaceny květnové mzdy, červnové výplaty byly všem zaplaceny v plné výši. Hokejisté Aukro Berani Zlín se sešli po třítýdenní dovolené ve středu 19. července na úvodním tréninku na suchu a v pondělí 24. července vyjedou poprvé na ledovou plochu. Před startem extraligy je v plánu odehrání celkem deseti přípravných zápasů.